HEALTHY RECIPES TO LOSE WEIGHT!! Breakfast, Lunch, Dinner & Snack Ideas! 2018

Advertisements

48 Comments

  1. I was watching this video to learn some heathy food recipes to make then there was a ad in the middle of the video that was talking about hot pockets like well that was convenient

  2. girl, you look so bomb! you & a couple other youtubers inspired me to start a healthy diet and to go to the gym! i’ve lost 20 lbs so far! you’re amazing 🙂

  3. Does anyone know the video where remi shares how she makes those sweet potato fry lettuce wraps with avocado and sriracha? I'm craving it so bad but I wanna see how she makes it.

  4. I liked some of these recipes. Just recently I lost 30 pounds just in time for the holidays. I read this book that gave me great recipes and I didn't feel like I was on a diet. Take a peek http://bit.ly/2NweNiL you might enjoy it as much as I do. Good luck!

  5. Who else wants to lose weight, but they are lazy, doesn’t want to workout, eats food, eats all candy, sweets, and try’s to workout but can’t even do a single pushup

    Cuz dats meh

  6. you look so different with this hair I didn't think you would change this much I'm so used to you with brown hair

  7. Hey m new to ur channel and I m so into it and Obssessed with ur videos and ur so so inspired me to loose weight ??

  8. Remi I am so proud about what you did and you inspired me to do the same

  9. Wait no hate I love her so much but isn’t it supposed to be loose instead of lose idk?

  10. watching videos from just a few months ago to now ? you look sooooooo good currently going thru a break up and decided to get back into shape and be happy again you are a great channel to follow

  11. You eating this healthy really does show up on you. Your skin is glowing & your body looks great.. good job remi you look amazing ???

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.